十週年

由2009年到2019年,十年了。

大概沒誰在2009年時想到sphere能走到2019年,也許連當時的她們也從未想過,當時同類組合都捱不過兩三年時間。心底裹想著過得一年就一年吧,雖則遇上高山低谷,但一步一步走過來,不知不覺五年了。五週年時已經是一件驚世大事。

「似乎有機會能走到十週年?」

如是者一年又一年,好像也沒甚麼大變化。來到2017年,突然間宣佈「充電期」,嚇到不少人,還好所謂的充電期只是一個欺詐。默默地來到2019年,充電期結束,隨之而來就是十週年的慶祝活動。十年過去儘管sphere還是sphere,但回望過去的sphere,發現本身已經蛻變不少,再也不是傻氣少女,甚至有些名字都變成藝名了XD

老是覺得十年遙不可及亦無法想像,正所謂人生有多少個十年。可是sphere做到了,向大家證明凡事都有可能,可說是一個奇蹟,就讓我們一同見證更多的未來吧!

對自己而言,沒遇上sphere的話,現在的我也許會有所不同,我更感謝因sphere而遇上的緣,把現實中互不關連的大家拉在一起,這遠遠大過sphere本身帶給我的意義。

怎樣也好,sphere十週年快樂!!!!






9 comments

  1. 美菜粉絲17/2/19 23:40

    小櫻
    會唔會去live tour?
    我今年反而想去

    最近諗住去sphere holic睇吓
    發現個網唔見咗��
    香港fans club係咪解散咗喇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩估唔到原來仲有人睇XD 好耐無見~
      live tour想去啊!但要就到時間先得
      依家仲未知下半年嘅事

      其實我都唔係好清楚果邊嘅事,不過HK fans依然仲有嘅XDD
      可以嘅話你可以留個聯絡方法啊~



      刪除
    2. 美菜粉絲19/2/19 10:29

      好耐冇見呀!
      我都夾緊假飛去
      不過得9月尾嗰場去到��
      我冇微訊㗎��俾個fb你?

      刪除
    3. 加油!!!希望可以成真XD
      我都無哈哈 如果有IG都得啊,我而家少用FB

      刪除
    4. 美菜粉絲20/2/19 00:54

      其實香港fans應該剩返好少
      2018年我都少咗聽Sphere歌
      BD都少咗睇

      不過一知道有album出
      又開始充滿希望喇

      早幾日知道有live tour
      我又未去過睇 唔知買飛嗰啲手續
      又唔知係咪實名制
      所以心急到係fb page問人
      結果人地回覆 話唔明我講乜
      原來個page係日本人加泰國人管理嘅
      ��������即刻到揾窿捐

      BTW 美菜染咗頭好靚呀��
      新MV見返以前啲衫 真係好懷念呀!!

      刪除
    5. 少咗活動都難免嘅XD

      今次專輯一話出就即刻出曬資訊,令人好期待

      飛先行應該係要靠portal整,之前我都係靠朋友所以唔太清楚
      泰國人好有趣XD

      (我follow咗個ig所以刪除下面個回應啦~)

      佢染嘅色幾啱佢,唔錯XD
      我見到嘅諗法係佢哋個倉有幾大,收埋咁多以前啲衫XDD

      刪除
    6. 美菜粉絲26/2/19 00:37

      >飛先行應該係要靠portal整,之前我都係靠朋友所以唔太清楚
      呀,真幸福!
      有fd一起去睇live好開心~~


      >我follow咗個ig所以刪除下面個回應啦~
      感謝呀! ^·^

      >佢染嘅色幾啱佢,唔錯XD
      冇錯!美菜成熟咗好多

      >我見到嘅諗法係佢哋個倉有幾大,收埋咁多以前啲衫XDD
      我都有諗過同一個問題
      啱啱都走去睇返ATMOSPHERE MV
      戶松變化最大����

      刪除
    7. >有fd一起去睇live好開心~~
      多謝充電欺詐叫曬大家去參戰XDD

      >冇錯!美菜成熟咗好多
      美菜再成熟落去搞唔掂(喂!

      >戶松變化最大
      我諗應該係因為佢個髮型變化最大,另外三個萬變不離其宗啊~~XD

      刪除
  2. 美菜粉絲19/2/19 23:10

    網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除